TYDZIEŃ KOLORÓW- 7-11 STYCZNIA
PONIEDZIAŁEK Tęczowe Gimnazjum (ubieramy się tęczowo/kolorowo)
1. Start akcji Antydepresyjna Szkoła-Tydzień Kolorów
2. Występ tancerzy ze Szkoły Tańca „Bailamos”, nauka tańca z konkursem. 12.10 ( proszę zejść z klasami na hol parter)- 12-45
3. Godzina wychowawcza- tworzenie projektów swoich sal tzn. Niech sobie wyobrażą ,że mają nieograniczona kwotę pieniędzy i mogą zaprojektować wystrój swojej sali, meble itp. Tak aby im się dobrze w niej uczyło, przebywało. Forma: plakat, makietaWystawa tych projektów w czwartek na holu I p.
Po południu ok. 14.30, s.8- z p.Magdą Solińską początek prac nad projektem „Moje osiedle”- projekt Osiedla Wyżyny i Glinki- Rupienica z makietami ( rysunkami) budynków/ miejsc, których na osiedlu uczniom brakuje ( poparcie swoich propozycji argumentem „ jak to poprawi relacje między ludźmi” )- do tego projektu wyznaczyć proszę 2 os. z klasy, które już przemyślą, co mogłoby by się zmienić na naszym osiedlu
WTOREK- kwiatowy
1. Konkurs na najbardziej ukwieconą głowę/ kapelusz- w czasie długiej przerwy na parterze (hol)
2. Przystrojenie sal w kwiaty (konkurs) ( dziewczyny z 3c będą oceniały wystrój ok. godz. 13)
3. „Moje osiedle”- projekt Osiedla Wyżyny i Glinki- Rupienica zakończenie prac
4. przewodniczący klasy przygotowuje nazwiska uczniów ( jak na prezenty wigilijne), losują osobę, której w środę będą umilać dzień.
ŚRODA- różowy
1. Umilaczki- Dzień wcześniej w klasach uczniowie losują siebie nawzajem i zadaniem ich jest umilać życie wylosowanej osobie w dyskretny sposób, by nie domyśliła się, kto jest jej „umilaczkiem”, pod koniec lekcji osoby się ujawniają
2. „Bajki na wesoło”- przedstawienia uczniów klas trzecich – na parterze, hol, długa przerwa ( happening- nic sformalizowanego/ trochę, jak teatr uliczny)
3. Pogadanka profilaktyczna wolontariuszek ze Stowarzyszenia „Różowa Wstążeczka” – 10.40-11.25, sala nr 8 ( zapraszamy dziewczęta z klas 3.)
CZWARTEK- niebiański (kolor niebieski i żółte gwiazdki)
1. Dzień z fizyką ( konkursy fizyczne)
2. Konkurs „Sobowtór gwiazd” - w czasie długiej przerwy na parterze (hol)
3. Praca nad projektem festynu osiedlowego na Dzień Dziecka ( każda klasa)- odpowiedzialne
PIĄTEK – ubieramy się w kropki
1. Pokaz mody w kropki - w czasie długiej przerwy na parterze (hol)
2. Przedstawienie nauczycieli.
3. Podsumowanie akcji Antydepresyjnej Szkoły.
am dnia 05.01.2013
| ·
|
|